Reserveren
Wat onze gasten zeggen
Wat een fijne kennismaking met dit restaurant! Vanaf de eerste minuut was het voltallige team uiterst vriendelijk, aangenaam en professioneel. Het eten was zeer lekker en prachtig gepresenteerd. We komen zeker terug!😋👌
SUPER lekker en werden dik in de watten gelegd en zeer vriendelijk een woord TOP!!!!
Vanavond zeer lekker gegeten super bediening 👍👌
mooi kader, vlotte en aangename bediening en het eten was een streling voor het oog en de smaakpapillen, zo ook de wijnen – absolute aanrader wanneer het eens een beetje meer mag zijn! 👌
heerlijk restaurant, bijzondere gerechten waarin je het plezier in proeft van de koks en de kelners. Een geweldig avondje uit.
Heerlijk gegeten met lekkere wijn, in een mooie omgeving, vriendelijke mensen. Hier willen we nog terug komen!
Hier is het altijd top.Geert&Sofie zijn geweldige behulpzame mensen en kok Kevin Grispen heeft een toverstokje in zijn keuken.culinaire top
Lekker gegeten hier , smaken zaten allemaal juist . Aangepaste wijnen bij elk gerecht , deze werden regelmatig bijgevuld. Zeer vriendelijke bediening. Ook mogelijkheid om te overnachten in een wijnvat achteraan de zaak.
Zalige avond met culinaire verwennerij, eten en bediening waren zoals gewoonlijk weer top. Dikke pluim voor het keuken- en het zaalpersoneel 👌👌 tot binnen twee weken 😍
super lekker gegeten, vriendelijke bediening. zeker voor herhaling vatbaar 👌👌👌