Haspengouw Culinair
Culinair genieten in Sint-Truiden
Zondag 21 september wordt de hoogdag voor de fijnproevers onder ons! Culinair genieten in Sint-Truiden, de hoofdstad van Haspengouw. Middenstandsvereniging Shop & The City bundelt die dag maar liefst 10 Haspengouwse Gault&Millau restaurants op de Grote Markt.
Geniet jij graag van hoogstaande culinaire gerechten? Een lekker glaasje (lokale) wijn? Plan โHaspengouw Culinairโ dan alvast in de agenda en zak deze zondag af met vrienden naar Sint-Truiden. Tal van beleving i.s.m. Stad Sint-Truiden op deze koopzondag! Ook de winkels zijn deze zondag, 21 september, geopend tijdens de Herfstopendeur.
Zondag 21 september
Haspengouw Culinair, 11:30-23:00
Keukens open tot 21:00
De toegang tot het event is gratis
Winkels geopend van 14u-18u
Wat onze gasten zeggen
Wat een fijne kennismaking met dit restaurant! Vanaf de eerste minuut was het voltallige team uiterst vriendelijk, aangenaam en professioneel. Het eten was zeer lekker en prachtig gepresenteerd. We komen zeker terug!๐๐
Gisterenavond weer super genoten in het johannietershuys super lekker gegeten zeer goede en vriendelijke bediening Kevin en zijn team een top team wij komen zeker terug ๐๐
dikke pluim aan iedereen. doe zo verder. komen zeker nog eens terug.
Vanavond zeer lekker gegeten super bediening ๐๐
Lekker gegeten hier , smaken zaten allemaal juist . Aangepaste wijnen bij elk gerecht , deze werden regelmatig bijgevuld. Zeer vriendelijke bediening. Ook mogelijkheid om te overnachten in een wijnvat achteraan de zaak.
Top gegeten in een gezellige no nonsens stijl. Aandacht voor producten van eigen bodem! Wij zijn fan en komen zeker terug!
Heerlijk, lekker, we komen terug!
Zalige avond met culinaire verwennerij, eten en bediening waren zoals gewoonlijk weer top. Dikke pluim voor het keuken- en het zaalpersoneel ๐๐ tot binnen twee weken ๐
Super ervaring, telkens weer!
mooi kader, vlotte en aangename bediening en het eten was een streling voor het oog en de smaakpapillen, zo ook de wijnen – absolute aanrader wanneer het eens een beetje meer mag zijn! ๐