Jobs
Kom werken in een warme, culinaire omgeving waar passie en teamwork centraal staan.
Vacature: Sous-Chef (voltijds)
’t Johannietershuys is op zoek naar een gemotiveerde sous-chef om ons keukenteam te versterken. Ben jij gepassioneerd door koken en klaar voor een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou!
Wat we bieden:
- Een voltijdse functie in een sfeervol restaurant
- Werken met seizoensgebonden, pure producten
- Een team waarin collegialiteit en creativiteit centraal staan
Jouw profiel:
- Gedreven en creatief
- Zin voor verantwoordelijkheid
- Een echte teamplayer
Flexi-jobbers
We zoeken enthousiaste flexi-jobbers om ons team te versterken. Heb jij goesting om mee te draaien in de zaal of keuken en gasten een topbeleving te bezorgen?
Interesse en gemotiveerd?
Sluit je aan bij het team van ’t Johannietershuys en bouw mee aan onvergetelijke culinaire ervaringen!
Stuur een mail naar info@helshoven.be of bel ons op 0473 54 32 57.
Wat onze gasten zeggen
wij namen het 5gangen diner – all in, heerlijk gegeten, steeds voldoende voorzien van lekkere wijnen (& andere dranken),.. vriendelijke service & een hele mooie zaak!
Gisterenavond weer super genoten in het johannietershuys super lekker gegeten zeer goede en vriendelijke bediening Kevin en zijn team een top team wij komen zeker terug 👍👍
wat een beleving, vriendelijke ontvangst , zeer mooi gepresenteerde gerechten van topniveau, zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die graag lekker eet.
Dikke pluim aan heel het team zowel keuken- als zaalpersoneel
Zalige avond met culinaire verwennerij, eten en bediening waren zoals gewoonlijk weer top. Dikke pluim voor het keuken- en het zaalpersoneel 👌👌 tot binnen twee weken 😍
Gisteren genoten van een heerlijk menu van de hand van een getalenteerde en super vriendelijke chef. Zeer zeker een aanrader. Ook een zeer mooie omkadering in het mooie helshoven in gezellige hoeve.
Heerlijk gegeten met lekkere wijn, in een mooie omgeving, vriendelijke mensen. Hier willen we nog terug komen!
Wat een fijne kennismaking met dit restaurant! Vanaf de eerste minuut was het voltallige team uiterst vriendelijk, aangenaam en professioneel. Het eten was zeer lekker en prachtig gepresenteerd. We komen zeker terug!😋👌
Vanavond zeer lekker gegeten super bediening 👍👌
heerlijk restaurant, bijzondere gerechten waarin je het plezier in proeft van de koks en de kelners. Een geweldig avondje uit.
In 1 woord “Af”
Vriendelijke bediening ,top keuken ,gezellig interieur.
Een beetje thuiskomen. Proficiat en blijf vooral zoals jullie zijn 👍👌